Voel je je vaak gestrest? Herken uw signalen en leer ontspannen. Begin met oefeningen of ontspanningsoefeningen. Misschien is mindfulnesstraining iets voor jou. Signaal herkennen Om stress te verminderen, is het verstandig om met stress om te gaan. Controleer op de volgende ziekten: beklemming van de kaak of het gezicht, kortademigheid of kortademigheid, compressie op de borst, u kunt ook emotionele of gedragsstress opmerken: u bent eerder boos of depressief, u bent eerder bang of nerveus , je vermijdt bepaalde dingen, of je bent jezelf. Kun je deze signalen herkennen als je weg bent? Onderneem dan actie. Bekijk ontspanningstechnieken of zoek professionele hulp.

Verlicht de druk van het leven Schrijf dingen op die uw energie stimuleren en maak er tijd voor vrij. Doe een algemene schoonmaak: maak tijd vrij voor onverwachte gebeurtenissen thuis, op kantoor en in uw hoofd. Doe één ding tegelijk en kies langzaam een gezonde levensstijl. Zorg voor een stabiel ritme dag en nacht om het tempo van het leven te vertragen, en doe niet te veel activiteiten gedurende de dag

Ontspannende natuur is de ideale omgeving om balans te vinden. Het is zo fijn om actief en ontspannen te zijn, omringd door bomen. Je kunt alleen op pad gaan, hulp zoeken bij een wandelinstructeur of een yogales in de buitenlucht volgen. Mindfulness wordt meestal veroorzaakt door na te denken over dingen die mis kunnen gaan. Mindfulness-oefeningen kunnen helpen. Leef nu hier om te observeren wat er in de omgeving gebeurt, luister naar de signalen van het lichaam en blijf open voor de gedachten en gevoelens die verschijnen, maar oordeel en accepteer deze gedachten niet waar ze zijn, en concentreer je dan op het lichaam en adem om te genieten van de kostbare momenten in het leven

https://www.ndoorherstel.nl/over-ndoor/